Директор з розвитку “CASE Україна” Євген Шульга виступив на одному з помістних обговорень і розповів, яких змін за понад десять років роботи зазнавав наш підхід до донесення складних економічних тем до читачів та глядачів.
«Мало хто справді відчуває різницю між 100 млн і 101 млн гривень. Ще менше людей розуміють різницю між 3% і 4% зростання ВВП. Тому нашим підходом з самого початку було перетворити ці малозрозумілі величини у щось близьке кожній людині: на приклад, пояснити скільки кожен з нас платить щомісяця за послуги поліції чи наскільки швидше ми досягнемо добробуту Польщі, якщо додамо лише 0,5% до щорічного зростання ВВП», — сказав Євген під час виступу.
Ми починали як Фейсбук-група, влаштовували просвітницькі гастролі в 15 найбільших містах України, показували мішки грошей і розсилали поштою “Рахунки від держави”, щоб показати розмір податків, які кожен із нас сплачує за “безкоштовні державні послуги”. А сьогодні — створюємо повнометражні документальні фільми на YouTube про те, як ринкові рішення допомагають країнам долати бідність і кризи.
Дякуємо Atlas Network за визнання та запрошення поділитися українським досвідом з міжнародною спільнотою.